خرید اینترنتی سی دی آموزش

ساخت وبلاگ
آموزش کامل آناتومی انسان و تشریح بدن انسان شامل 2 دی وی دی فارسی

آموزش کامل آناتومی انسان و تشریح بدن انسان شامل 2 دی وی دی فارسی

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

آموزش کامل آناتومی انسان و تشریح بدن انسان به زبان فارسی شامل 2 عدد DVD
آموزش تصویری آناتومی انسان و تشریح کامل بدن زن و مرد
و نرم افزار جامع آناتومی
همراه با صدها تصویر جالب از اجزای بدن زن و مرد

این مجموعه حاوی فیلم ویدیویی تشریح کامل بدن انسان و تشریح جسد واقعی می باشد .کلیه اجزای بدن انسان اعم از مغز ، جمجمه ، قلب ، دستگاه گوارش ، اندام جنسی ، گوش ، حلق ، بینی ، فک و سایر اجزا به طور کامل و به زبان فارسی آموزش داده می شوند .
همچنین این مجموعه شامل آموزش آناتومی بدن انسان توسط ماکت‌های بسیار دقیق و کامل است که توسط متخصصین مجرب توضیح داده شده است .

فروشنده: نوین تحصیل

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کامل آناتومی انسان و تشریح بدن انسان شامل 2 دی وی دی فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل آناتومی انسان و تشریح بدن انسان شامل 2 دی وی دی فارسی

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 756 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

نرم افزار بسیار مفید پزشک خانواده/اورجینال

نرم افزار بسیار مفید پزشک خانواده/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

مجوز از وزارت بهداشت و درمان : 155/89052

مجموعه بسیار مفید پزشک خانواده یا دکتر در خانه با مجوز وزارت بهداشت و درمان
این نرم افزار دارای امکانات بسیار متنوعی است در عین حال کار کردن با آن بسیار آسان و راحت است
به جای خرید ده ها نوع کتاب پزشکی و تغذیه و انواع روشهای رژیم چاقی و لاغری با این سی دی به راحتی می توانید دکتر را به خانه خود ببرید و از داشتن مشاور پزشکی همیشگی استفاده کنید و از خرید سایر کتابها هم بی نیاز می شوید
این نرم افزار برای تشخیص بیماری شما از شما سوالات متعدد در رابطه با علائم بیماریتان را می کند و پس از جوابهای شما ( با کلیک ر روی گزینه ها ) بیماری شما را تشخیص داده و روشهای درمانی آنرا برای شما بازگو می کند.
از قسمتهای متنوع این مجموعه
تشخیص بیماریها
کمکهای اولیه
قد و وزن ایده آل
چاقی
داروهای گیاهی
کودکان
قلب
ایدز
آزمونهای خانگی
ژنتیک
بیماریهای واگیردار
نرمش
تاثیرات جنبی داروها
خستگی
تغذیه
مواد معدنی
ویتامینها
پروتئینها
فیلمهای مربوط به نرمشهای قسمتهای مختلف بدن و تنفس مصنوعی و ...
اختصارات پزشکی
کتابخانه بیماریها
لغتنامه
عکسخانه
خفگی
شماره مجوز 65-45326

فروشنده: شایان

قیمت: 5,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار بسیار مفید پزشک خانواده/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار بسیار مفید پزشک خانواده/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 769 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

پکیج آناتومی3 بعدی در بدن انسان +هدیه اصل

پکیج آناتومی3 بعدی در بدن انسان +هدیه اصل

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

پکیج آناتومی3 بعدی در بدن انسان +هدیه اصل(سی دی خام اصل )

قابلیت نمایش کلیه قسمت‌های بدن انسان به صورت فیلم و تصاویر 3 بعدی - به صورت کاملا طبقه بندی شده و موضوعی -با قابلیت نمایش تصویری تاثیر بیماری ها بر روی قسمت‌های مختلف بدن

شماره مجوز محصول اور جینال :758956254210215

فروشنده: تهران مارکت ایران

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج آناتومی3 بعدی در بدن انسان +هدیه اصل ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج آناتومی3 بعدی در بدن انسان +هدیه اصل

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 787 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

دایره المعارف جامع گیاهان دارویی(عطارباشی) / اورچینال

دایره المعارف جامع گیاهان دارویی(عطارباشی) / اورچینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی





دایرة المعارف جامع گیاهان دارویی . عطار باشی
با توجه به مضرات دارو های شیمیایی امروزه بیماران استقبال بی نظیری از گیاهان دارویی داشته اند.با توجه به طول درمان کمتر و کاهش چشمگیر آسیب های دارو های گیاهی بر آن شدیم تا اطلاعاتی از دارو های گیاهی و خواص آنها را در اختیار شما کاربران بگذاریم.
دایرة المعارف جامع گیاهان دارویی
دارو های گیاهی بر اساس نام بیماری های مختلف
معرفی دارو های گیاهی بر اساس نام لاتین و نام علمی گیاه
امکان دسترسی به خواص میوه ها،سبزیجات و دارو های گیاهی





امکان درمان بیماری های خاص
معرفی و طرز مصرف گیاهان دارویی مناسب بیماریها
نمایش تصویر مربوط به گیاه
بدون محدودیت در دفعات نصب و اجرا
این مجموعه شامل یک دی وی دی نرم افزاری میباشد
شماره مجوز :563217/78532387

فروشنده: 913

قیمت: 7,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دایره المعارف جامع گیاهان دارویی(عطارباشی) / اورچینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دایره المعارف جامع گیاهان دارویی(عطارباشی) / اورچینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 773 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

مجموعه نرم افزارهای پزشکی

مجموعه نرم افزارهای پزشکی

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

راهنمای جامع دارویی بر حسب نام بازرگانی و جنس مواد اولیه ، با قابلیت جستجوی موضوعی و لغوی ، مشخصات کامل بیماری های خاص بهمراه تصاویر مرتبط ، ساعت ها فیلم و انیمیشن آموزش ماساژ ، کمک های اولیه و ...

اطلس جامع بدن انسان همراه با توضیح و تصویر کلیه قسمت های بدن و ....

فروشنده: سی دی ایرانیان

قیمت: 4,300 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید مجموعه نرم افزارهای پزشکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه نرم افزارهای پزشکی

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 750 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

نرم افزار تقویت امواج مغز/اورجینال

 نرم افزار تقویت امواج مغز/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

مجازترین و عالی ترین دوپینگ حافظه و ذهن برای مطالعه! چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی که می تواند عقب ماندگی را جبران کند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است. این امر میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی کامل فعالیت کند. اما امواج مزاحم و افکار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند که ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند. درنتیجه با وجودی که هنوز حدود چهارده هفته تا کنکور باقی است ولی در هر روز مغز بیشتر از یکساعت کشش درک سریع و جذب کامل مطالب را ندارد.چاره کار تحریک مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار کنید.

زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمرکز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می کند. اگر ابزاری وجود داشته باشد که امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمرکز عالی را دوباره بازسازی کند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا که امواج به او چنین فرمانی را می دهند. نرم افزار بیوفیدبک همان ابزار جادویی بازخوراندن امواج دلخواه مغزی از طریق هدفون به مغز است. این نرم افزار که برای اولین بار با آموزش کامل فارسی و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ایران عرضه شده ، تحولی شگرف را در حوزه یادگیری سریع و دستیابی به حافظه های فوق عادی باعث شده است.


طرز کار این نرم افزار:
در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانکی کامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمرکزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها کارشناس و متخصص جمع آوری و به شکل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید که حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می کنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته وبرای مدت مشخصی که نرم افزار تعیین می کند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل می دارید.

بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعکس می سازد و شما مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید. نرم افزار بیوفیدبک محصولی است بی نظیر که می تواند دلهره های ایام نزدیک کنکور را به یکباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد که قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش کامل ویدئویی فارسی و بانک جامع امواج به طور کامل روی سه عدد سی دی به قیمت بی نظیر نه هزارتومان تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به کار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یک می شود.

نرم افزار بیوفیدبک مجموعه ای است که کاربرد آن فقط محدود به حوزه یادگیری سریع و تمرکز فوق عادی نمی شود و با آن می توان حالت های روحی و جسمی مختلف از مدیتیشن های عمیق گرفته تا قدرت های جسمی مافوق طبیعی را تجربه کرد. گستره امواج موجود در بانک نرم افزار آنقدر وسیع است که شما را حیرت زده خواهد کرد. بسیاری از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در این نرم افزار در بخش های مختلف آهنگ هایی که می سازند از امواج مناسب حالت القایی خود استفاده می کنند و جذابیتی جادویی را به موزیک خود می بخشند. کنترل کارکرد و کارآیی مغز با امواج ساطع خود مغز یکی از سالم ترین و موثرترین و در عین حال حیرت انگیز ترین شیوه های تقویت ذهن در کشورهای پیشرفته محسوب می شود.

با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه کاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تکرار کردن فقط کافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تکنیک تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا کنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید

* هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سرال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت کنید.

* در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر بسپارید!( هر 40 ثانیه یک لغت آنهم به صورت ماندگار و دائمی ) و این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه!

*به راحتی اسامی و چهره صدها نفر را در یک مجلس به خاطر بسپارید و تک تک آنها را بدون هیچ مشکلی با اسم صدا بزنید!

*بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.

*با تکیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید.

*پیچیده ترین موضوعات علمی وفرمول های محض را به سرعت به ذهن بسپارید و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون آئید.

*بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید.

*بدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی کنید و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآری سریع موضوعات نمائید.

*در کمترین زمان ممکن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید

این مجموعه شامل 4 عدد سی دی می باشد
مجوز : 59-195682698

فروشنده: 913

قیمت: 8,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار تقویت امواج مغز/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار تقویت امواج مغز/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 727 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

سمینار رازهای شاد زیستن و یوگای خنده حلت/اورجینال

 سمینار رازهای شاد زیستن و یوگای خنده حلت/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

سمینار رازهای شاد زیستن و یوگای خنده ||…*




سمینار رازهای شاد زیستن و یوگای خنده استاد احمد حلت

هیچ شکری نمی تواند جای شادمانی و لبخند را بگیرد چرا که شادی یگانه نشانه راضی بودن از زندگی و عطای خداوند است .

نیایشی بزرگتر و عمیق تر از شاد بودن وجود ندارد

هرگز فراموش نکنیم موهبت عشق راتنها کسانی نصیب برده و می برند که از زندگی جز سرور و شادی نمی طلبند.

زیستن در اکنون جاودانه را در زندگی خود جاری کنید .

شاد بودن دایمی را در لحظه تجربه کنید.

شاید بزرگترین دروغ دنیا همین است که شما برای شاد زیستن به شخص دیگری نیازمندید.

زندگی نامه استاد احمد حلت :

احمد حلت در ۱۷ بهمن ۱۳۴۱ در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه ۱۳۸۴/ می ۲۰۰۶ مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.

او در سال ۱۳۶۸ برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال ۱۳۷۷ به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است.
در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه ۱۳۸۰ به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است.
استاد حلت بیش از ۲۰۰ برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.

- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .





- اول محصول خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس مبلغ را به مامور پست بدهید

-با خرید اینترنتی از فروشگاه ما، لذت خرید محصولات مطمئن را تجربه کنید

دیدار در اوج . . .
شماره مجوز 52-65356

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید سمینار رازهای شاد زیستن و یوگای خنده حلت/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار رازهای شاد زیستن و یوگای خنده حلت/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 786 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

راز کسب ثروت/اورجینال

 راز کسب ثروت/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

راز کسب ثروت


فیلم فوق العاده تاثیر گذار راز
زندگی ، هر چه را که بخواهی همان را به تو می دهد

چشمانت را باز کن

دلت را بیدار کن

رویاهایت را صدا کن

آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟

آیا به اندازه کافی پول ندارید؟

آیا از شغلتان ناراضی هستید؟

آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟

آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟

آیا می خواهید ازدواج کنید؟

آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟

آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟

آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟

فیلمی با کیفیت بسیار عالی دوبله و به همراه میزگرد نقد و بررسی این فیلم توسط کارشناسان کانال چهار تلویزیون (این فیلم بارها و بارها با درخواستهای بیشمار مردم در طی شش ماه از تلویزیون پخش شده است )
آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟
آیا به اندازه کافی پول ندارید؟
آیا از شغلتان ناراضی هستید؟
آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟
آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟
آیا می خواهید ازدواج کنید؟
آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟
آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟
آیا ...؟؟؟
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب اینگونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند.
آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است.
ما این راز را برای شما فاش می کنیم. و از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.
آیا موفقیت بیشتری میخواهید ؟
آیا میخواهید میلیونر شوید ؟
شما میتوانید به هرآنچه در زندگی میخواهید برسید !
و یا هرکسی میخواهید بشوید !
راز بزرگ فاش میشود
معجزه های زیادی در زندگی مردم دیده ام
معجزات مالی و اقتصادی ! معجزات سلامتی ! و معجزات فکری و روابط !
این دسته از مردم یاد گرفته اند که چگونه این راز را در زندگی خود بکار گیرند .
فیلم راز اثری است که با آنکه مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است مورد توجه بسیاری از مردم و رسانه ها و افراد شاخصی مانند لری کینگ مجری CNN ، اپراوینفری و ... را به خود جلب کرده است .
راز قرن ها سفر کرده تا هم اکنون به دست ما رسیده است .
این همان راز موفقیتی است که بزرگانی چون انیشتن ، بیل گیتس و ... به آن واقف بوده اند .
این فیلم در تلویزیون دوبله شده و نمایش داده شده است
اگر موفق به دیدن این فیلم ارزشمند و متفاوت نشده اید !
یا تمایل دارید دوباره و دقیقتر به این فیلم نگاه کنید !
گوشه ای از آنچه پس از تماشای این فیلم مستند بدست خواهید آورد:
- افزایش ثروت
- کسب شغل مورد علاقه و افزایش درآمد
- افزایش ایمان و دوستی با خدا و استجابت دعا
- پیشگیری و درمان کلیه بیماریهای روحی و جسمی
- ازدواج موفق
- ارتقاء تحصیلی و کسب مدارج بالای علمی
- موفقیت در کنکور و ورود به دانشگاه
- افزایش خلاقیت
- افزایش آرامش ذهنی
- تربیت فرزندان خلاق و موفق
- ایجاد روحیه شاد و اعتماد به نفس عالی
- ایجاد میدان انرژی برای جذب تمام اهداف و آرزوهایتان
- و خلاصه اینکه شما پس از دیدن این مستند و بکار بستن این راز مهم و بسیار ساده پس از مدت کوتاهی براحتی می توانید خوشبخت زندگی کنید
- می توانید اتومبیل مورد علاقه تان را تهیه کنید
- می توانید صاحب خانه مورد علاقه تان شوید
- می توانید با شخص مورد علاقه تان ازدواج کنید
- می توانید در دانشگاه و رشته مورد علاقه تا ن ادامه تحصیل دهید
- و می توانید هر آنچه تابحال برای شما یک آرزوی دست نیافتنی بوده را براحتی بدست آوردید.
فیلم محصول 2006 کشور استرالیا است .
با دیدن این فیلم به راز کائنات و دستیابی به موفقیت و ثروت پی خواهید برد . رازی که تمام بزرگان از آن اطلاع داشته اند حال نوبت شماست که آنرا بدانید .

فیلمی که درهای موفقیت را به روی شما باز می کند(با کیفیت بسیار عالی و دوبله)

تعداد 1 دی وی دی
شماره مجوز 25-65258

فروشنده: محصول آنلاین

قیمت: 5,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید راز کسب ثروت/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید راز کسب ثروت/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 806 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

خانواده موفق و تفاوت ساختاری زن و مرد-دکتر فرهنگ/اورجینال

 خانواده موفق و تفاوت ساختاری زن و مرد-دکتر فرهنگ/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

تفاوت های ساختاری و بیولوژیک زن و مرد:

1- زاویه دید آقایون از طرفین و بالا و پایین بسته است یعنی محدوده ایی که می بینند خیلی کم است بدین معنی که دید دورشان بهتر از دید نزدیکشون است اما خانم ها دیدشان از طرفین و بالا و پایین باز است بنابرین دید نزدیکشون خوب و دید دورشان ضعیف است.

شرح : آقایون چون دیدشون بسته است برای دیدن شیء نزدیک مورد نظر مدام سرشان را به طرف بالا و پایین و چپ و راست می گردونند تا محدوده دیدوشون را بالا ببرند چون با سرعت این کار را انجام می دهند نمی تونند شیء مورد نظر را ببینند ولی خانم ها چون زاویه دیدشون باز است برای دیدن شیء مورد نظر دیگر سرشان را نمی چرخانند و سریع شیء مورد نظر را پیدا می کنند. بنابرین خانم ها توجه کنند که از این به بعد به هیچ آقایی نگویید چرا این چیز نزدیک را نمی بینی و همچنین خانم ها اگر می خواهید آقایون به آرایش و زینت شما توجه نشان دهند جلوی صورت نروید بلکه از دور خود را به او بنمایانید.

نکته 1: بررسی آکادمیک دانشگاهی نشان می دهد میزان دید زدن آقایان و خانم های یکی است . آقایون لو می روند ولی خانم ها لو نمی روند.

دلیل : خانم و آقا با هم دارن قدم می زنند آقا بهر دلیل سرش می چرخه و به کسی نگاهی می کنه خانم که کنار آقا است چون دید نزدیکش خوب است به آقا می گه چه چیز را دیدی؟ آقا دید نزدیکش خوب نیست خانم سرش هم برگردونه آقا نمی فهمه .
نیازمندی های آقایان و خانم های به یکدیگر و نحوه برخورد با همدیگر :

24- زن باید همسر شوهرش باشد نه مامانش . آقایان از مامان بازی به شدت متنفرند مثلاً با این لباس نازک بیرون سرما می خوری ها. این نوع برخورد باعث می شود مردها فکر کنند ناتوانند فکر می کنند یکی دیگر باید زندگیشان را مدیریت و کنترل کند.

شیوه های مامان بازی:

· نیتشون خیر است و کارهای شخصی آقایان را براشون انجام می دهند.

· خانم ها با جمله ها بازی می کنند تا از دهن آقایان اطلاعات بیرون بکشند.

· خانم ها فکر می کنند آقایان فراموش کار، سربه هوا و کم حافظه اند به همین دلیل مسئولیت های آقایان را خودشون به عهده می گیرند و نمی گزارند آقایان کارهاشون را انجام بدن و مثل بچه های مدام به شوهرشون گوشزد می کنند یعنی فکر می کنند مسئولیت اونهاست که به شوهرشون گوشزد کنند

· خانم ها، آقایان را نکوهش می کنند همون کاری که با بچه ها می کنند مثلاً صد بار گفتم از دستشویی می آیی چراغ رو خاموش کن.

پاسخ تمامی سوالات زندگی زناشویی خود را در این مجموعه خواهید یافت

این مجموعه در 1 دی وی دی اورجینال عرضه می شود.
شماره مجوز محصول : 23-2231458

فروشنده: محصول آنلاین

قیمت: 4,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خانواده موفق و تفاوت ساختاری زن و مرد-دکتر فرهنگ/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خانواده موفق و تفاوت ساختاری زن و مرد-دکتر فرهنگ/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 787 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

آب کلمات را درک می کند/اورجینال

 آب کلمات را درک می کند/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

آب کلمات را درک می کند

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک
یک پژوهشگر ژاپنی به نام پروفسور ماسارو ایموتو آزمایش های جالبی بر روی آب انجام داده است. آقای ایموتو در مورد آب و تاثیرپذیری و هوشیاری اون تحقیق کرده.

خلاصه نظر ایشون اینه که اگه افکار بشری قبل از اینکه آب یخ ببنده متوجه آب بشن، تصاویر میکروسکوپی حاصل از کریستال آب، بسته به اینکه این افکار مثبت یا منفی باشن، زشت یا زیبا خواهد بود.

به نظر دکتر ایموتو این تصاویر خوب یا زشت را میشه با استفاده از دعا، موسیقی یا نصب نوشته ای بر ظرف حاوی آب به دست آورد.

آیا می دانید مولکول های آب از نوشته ای که بر روی ظرف آن بنویسید تاثیر می پذیرند؟ مثلاً اگر بر روی ظرف آب کلمه ای زیبا بنویسید مولکول های آب در انجماد شکلی منظم و زیبا، و در صورتی که کلمه ای که با مفهوم نازیبا بنویسید ساختار مولکولی آن نامنظم و زشت خواهد شد..
66% وزن بدن ما نیز از آب تشکیل شده است. بنا بر این نباید از جادوی کلمات غافل شد...
در این سمینار همه مطالب جذاب یاد شده همراه با تصاویر آنها و نتیجه گیری کاربردی آن برای زندگی انسان مورد بررسی قرار می گیرد..
این یه مورد در باب آب :

خداوند می‌فرماید هرآن چه در زمین و آسمان است مرا تسبیح می‌کند. تا به حال از خود پرسیده‌اید این جمله چه معنایی دارد؟

هر ذره‌ای در عالم هستی دارای ادراک و درک و فهم و شعور است.

همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خدای خودشان تعظیم و تسبیح می‌کنند.

همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و تعبد در مقابل خدا دارند.

همه ذرات هستی در ازای تک تک اتفاقاتی که در عالم اتفاق می‌افتد از خودشان واکنش نشان می‌دهند.

و این فقط من و شما نیستم که هوشمندانه رفتار می‌کنیم.آب یکی از اینهاست.

آب خوب و بد را می‌فهمد. آب زشت و زیبا را می‌فهمد. آب دعا را می‌فهمد.

آب اهانت و فحش را می‌فهمد. آب تفاوت قائل است بین فکر مثبت و فکر منفی.

آب تفاوت قائل است بین نوشته مثبت و نوشته منفی.

آب تفاوت قائل است بین رفتار خوب و رفتار بد.

و برای همه این به صورت هوشمندانه واکنش نشان می‌دهد.


آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد.

آب به ما می‌گوید که نگاهی عمیق‌تر به خود بیندازیم.

وقتی از نگاه آب به خود می‌نگریم، این پیام به نحوی شگفت‌آور شفاف و واضح می‌شود.
در این فیلم مجموعه مستند که در قالب همایشی برگذار شده است در مورد نتایج علمی پژوهش های انجام شده بر روی آب بحث می شود. (فارسی)
شماره مجوز 23-5654236

فروشنده: شایان

قیمت: 3,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آب کلمات را درک می کند/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آب کلمات را درک می کند/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 782 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

قرآن درمانی و طب اسلامی دکتر ضیایی (DVD)

قرآن درمانی و طب اسلامی دکتر ضیایی (DVD)

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

سخنرانی حجت الاسلام دکتر ضیایی پیرامون مسائل طبی و درمانی در اسلام

شامل مباحث بسیار متنوع و جالب :
- مباحث آب و روغن سالم
- درمان بیماری صعب العلاج با دعا
- مسائل مربوط به تغذیه صحیح اسلام
- عسل درمانی
- گیاه درمانی
- میوه درمانی
- آب درمانی
- درمان بیماری های دستگاه تناسلی با خوراکی های طبیعی
- درمان طبیعی فوران شهوت
- درمان تب، فشار خون ، عفونت های قارچی و..

همه و همه به استناد آیات قرآن و روایات معتبر

شامل 3CD که برای سهولت استفاده و کاهش قیمت در یک حلقه DVD برای شما ارسال می گردد.

ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: ایران فرستنده

قیمت: 3,500 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید قرآن درمانی و طب اسلامی دکتر ضیایی (DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید قرآن درمانی و طب اسلامی دکتر ضیایی (DVD)

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 602 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

آموزش تغذیه دکتر خدادادی (سلامت قرانی اسلامی)

آموزش تغذیه دکتر خدادادی (سلامت قرانی اسلامی)

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

مجموعه ای استثنایی از سخنرانی های استاد جمشید خدادادی به صورت MP3 در رابطه با مسایل پزشکی ارائه شده در قرآن و اسلام
بخشی از بیوگرافی استاد جمشید خدادادی از زبان خود ایشان:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب جمشید خدادادی در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شدم.

بعد از گذراندن کلاس اول ابتدائی شروع به مطالعه کردم، جالب توجه این که کتابهای سال اول را بسرعت حفظ شدم و شور و اشتیاق فراوانی به مطالعه با این سن کم در من ایجاد شد و از خواندن لذت می بردم.

بعد از اتمام دوره ابتدائی وارد دبیرستان شدم، ازاین جا بود که سر نوشت من ورق خورد و آن این بود که این سوال در من ایجاد شد که چرا من باید مسلمان باشم؟ چون در یک خانواده مسلمان بدنیا آمده ام!

از همان ابتدای دبیرستان به مطالعه کتب دینی همت گماشتم و تا به امروز هنوز هم ادامه دارد. ازهمان ابتدای دبیرستان ایام تعطیل را مشغول به کار می شدم وسعی می کردم که به خود متکی باشم و در مجموع انسان خود ساخته ای بار آمدم. در حال حاضر متاهل هستم و دارای سه فرزند می باشم وعضو جامعه مخترعین و مبتکرین کشور هستم، دارای دو دیپلم افتخار یکی در صنعت هواپیمائی و دیگری در درمان بیماری آندومتریوز ( عامل نازائی در خانمها ) با رژیم غذائی ساده و روزمره هستم.

مبتکر و بنیان گذاز طب قرآنی در جهان هستم که حقیقتاَ طبی است شگفت.


در تاریخ ۱ / ۳ / ۱۳۶۹ تحقیقات را شروع کردم. و قرآن را مورد مطالعه قرار دادم و به آیه ۲۲ سوره مبارکه‌ بقره رسیدم و سپس به تفاسیر مراجعه کردم مطالب قابل ملاحظه ای را ندیدم و اولین مشکل از این جا شروع شد، به فکر فرو رفتم که چه باید کرد؟ تصمیم گرفتم که طب قدیم را مورد مطالعه قرار دهم، این طب بسیار جالب بود و سپس تصمیم گرفتم که طب جدید را مورد مطالعه و بررسی قرار دهم، چرا؟

علت این بود که اگر در محافل علمی می خواستم قرآن را به زبان علم روز بیان کنم حرفی برای گفتن داشته باشم. زیرا اکثر پزشکان عزیز از علم طب قدیم اطلاعات عمیقی ندارند. زیرا در طول دانشکده پزشکی آن را مورد مطالعه قرار نداده و جالبتر اینکه عده ای هم آن را به عنوان طب پویا و موثر قبول ندارند.

اما طب جدید امروزی مطالب ارزنده ای را در اختیارم قرار داد که بنده از مطالعه آن لذت می برم و بعد از چهارده سال مطالعه و آزمایش و تلاش بی وقفه طب قرآنی را ابداع کردم، طبی است بی نظیر و شگفت!

بنده از اول زندگی وقتی که خود را شناختم این جمله گهربار حضرت علی (ع) در ذهن من نقش بست و آن جمله این بود : مومن باید بی نیاز باشد. به همین خاطر بنده حقیر از فنون و توانائیهای قابل ملاحظه ای و هنرهای زیادی بر خوردار هستم که کمتر کسی این چنین است. از این بابت و جهات گوناگون خداوند را شاکرم.

در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول هستم و خیلی از علل بیماریها را کشف کرده به وسیله غذای روزمره آنها درمان شده اند از جمله تعدادی از دوستان پزشک.

از الطاف بیکران الهی نهایت سپاس و تشکر و شکر گذاری را دارم که به بنده حقیر این لطف بی منتها را دادند.
با تشکر - جمشید خدادادی
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.

فروشنده: خرگوش دات آی آر

قیمت: 2,900 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید آموزش تغذیه دکتر خدادادی (سلامت قرانی اسلامی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تغذیه دکتر خدادادی (سلامت قرانی اسلامی)

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 606 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

بان جامع دارویی

بان جامع دارویی

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

جامع ترین نرم افزار داروهای شیمیایی با بیش از ۹۰۰۰ داروی ژنیک شیمیایی - ۱۲ آیتم مجزا برای هر دارو با قابلیت جستجو بر اساس هر ۱۲ آیتم - محیط کاملا فارسی و جستجوی بسیار آسان هر دارو بصورت فارسی و لاتین

فروشنده: سی دی ایرانیان

قیمت: 21,500 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید بان جامع دارویی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بان جامع دارویی

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 602 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)/اورجینال

 آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

در عصر سرعت و کامپیوتر، فردی موفق است که بیشتر بداند و موفق تر از او کسی است که سریعتر بیاموزد
اهمیت تند خوانی:
امروزه خواندن یکی از مهمترین وسایل ارتباطی انسان با محیط بیرونش می باشد، وی سعی دارد با مطالعه منابع گوناگون ارتباط بیشتری با جهان خارج از خود برقرار نماید و بر وسعت اطلاعات خویش بیافزاید. در این میان مطالب گوناگون با سرعت غیر قابل وصفی افزایش می یابند هر روز بر تعداد روزنامه ها، مجلات، کتابهای درسی، داستانی، علمی، تحقیقاتی و غیره افزوده می گردد که در این راستا نیاز به مطالعه بیشتر نیز ضرورت می یابد.
ولی مشکل عمده این است که برای افزایش اطلاعات خویش باید زمان بیشتری را صرف مطالعه نماید اما متاسفانه زمان محدود است و غیر قابل افزایش پس چاره چیست؟ تنها راه حل این است که بر سرعت مطالعه خویش بیفزاید تا از غافله علم عقب نماند.
وقتی پیرامون انسان امروزی با انبوهی از کتابها احاطه می گردد، زمانیکه وی در دنیایی از کتابها سرگردان میشود، هنگامی که زمان به سرعت می گذرد و فرصت بس اندک است وی مات و مبهوت می ماند و نمی داند چگونه از نتیجه زحمات دانشمندان و نویسندگانی که عمر خویش را صرف مطالعه و تحقیق نموده اند استفاده کند و آرزو می کند ایکاش راهی بود تا فرصت خواندن اینهمه مطالب را داشت، ولی این آرزویش نیز تحقق یافت و سرانجام شیوه های آموزش تند خوانی ارائه گردید. سرانجام شیوه هایی بوجود آمد که وی می تواند خود را با کاروان علم و دانش هماهنگ کند، شیوه هایی که وی را در رسیدن به اهدافش یاری می دهند و اکنون آموزش این شیوه ها در کشورهای پیشرفته یک ضرورت محسوب می گردد اما متاسفانه در کشور ما دوستداران علم و دانش با کاروان خود هماهنگ نیستند. مطمئنا اگر دانش آموزان و دانشجویان ما از مزایای تند خوانی آگاهی یابند از هیچ فرصتی جهت آموختن آن دریغ نمی ورزند.
سر فصل های مطالب ارائه شده در این مجموعه در زمینه تندخوانی :
• آشنایی با اصول علمی و عملی مطالعه و یادگیری موثر
• افزایش سرعت مطالعه حداقل تا 5 برابر
• بکارگیری سیستم مطالعه 8 مرحله ای
• آشنایی با سیستم برنامه ریزی تحصیلی ، زندگی و شغلی
• افزایش اعتماد به نفس
• ارتقاء روحیه و انگیزه
• و ...
سر فصل های مطالب ارائه شده در این مجموعه در زمینه تقویت حافظه :
• افزایش قدرت حافظه تا چندین برابر میزان کنونی
• افزایش قدرت تمرکز و کاهش حواس پرتی
• آموزش نحوه بکارگیری هر دو نمیکره مغز برای ثبت بهتر مطالب در مغز
• افزایش چشمگیر شور و اشتیاق به مطالعه
• آماده سازی ذهن برای ثبت اسامی اشخاص ، اشیاء ، اعداد و ارقام ، فرمولها و متون درسی پ
• استفاده از ذهن همچون یک کامپیوتر پرقدرت در امور روزمره
• نتایج بهتر ، بیشتر و ثمربخش تر در کلیه امور ( شغل ، تحصیل ، مدیریت و زندگی )
• و ...
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.
شماره مجوز 85-457836

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تند خوانی ( دکتر سیدا: مرد حافظه ایران)/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 600 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

آموزش نفوذ در دلها/اورجینال

 آموزش نفوذ در دلها/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

این مجموعه آموزشی، روشهای موثر ایجاد علاقه و اصول برقراری روابط صمیمانه را به شما می آموزد و به شما کمک خواهد کرد تا روابط بهتری را با طرف مقابل خود برقرار کنید. همچنین شما خواهید توانست تا شخصیت افراد را از روی حرکت بدن آنها درک کنید و یا به عبارتی زبان بی صدای بدن را میآموزید. قابل استفاده برای همه افراد در همه سنین، بویژه داوطلبان نفوذ در دیگران آموزش شناختن روحیه و افکار خوانی افراد از طریق حرکات فرد مورد نظر و ... اثری دیگر از استاد پرتوان و سردبیر مجله موفقیت استاد حلت کافیست فقط یک بار امتحان کنید !!! تمام افرادی که ما با آنها در ارتباطیم به دنبال گمشدة خود در این دنیای بزرگ می‌گردند. خود ما نیز به دنبال کسی هستیم که اگر اوقاتی را با او سپری می‌کنیم این دقایق از بهترین‌ها و به یاد ماندنی‌ترین لحظات زندگی مان باشد و هر چه شناخت ما از خود و سپس از اطرافیان بیشتر باشد ارتباطمان شکل بهتری به خود می‌گیرد. اگر بتوانیم در چند برخورد اول مخاطب‌مان را بشناسیم شاید بتوانیم از تنش و درگیری‌های بعدی جلوگیری کرده باشیم و یا شاید سرعت برقراری ارتباطمان بیشتر باشد. افراد را از نظر روحی می‌توانیم به سه دسته 1 - بصری 2 - سمعی 3 - لمسی تقسیم کنیم و این از ضروری‌ترین دانستنی‌ها می‌باشد. ممکن است کسی هر سه حالت را داشته باشد اما به طور حتم یکی از این حالتها غالب است‌. حالا ببینیم که این کیفیت‌ها چگونه‌اند: افراد بصری‌:این افراد بیشتر به کیفیت‌های دیداری توجه دارند و تصاویر برای آنها اهمیت بیشتری دارد. سریع صحبت می‌کنند و... از حرکات دست بسیار استفاده می‌کنند و هر آنچه را تعریف می‌کنند به گونه‌ای می‌گویند که مخاطب تصویر آن را در ذهن خود ببیند. افراد سمعی‌:این افراد بیشتر به شنیده‌ها توجه دارند. کلام و طنین و آهنگ را به خاطر می‌سپارند. هیجان کمتری دارند. آهسته صحبت می‌کنند و سعی می‌کنند که بیانشان شیوا و رسا باشد. افراد لمسی‌: این افراد بیشتر به کیفیت‌های لمسی توجه دارند و از آنچه لمس کرده‌اند صحبت می‌کنند. خیلی آرامند حتی یک نوع رخوت و سستی را می‌توان در آنها دید. احساس آنها از دیگران عمیق‌تر است‌ زندگی خود را به شاهکاری بی همتا تبدیل کنید و با تکرار عبارات جادویی سرنوشت خویش را در دست گیرید شما با دیدن این برنامه به گروهی می پیوندید که هر روزشان حماسه ای وهر لحظه شان پر از تاثیر است اولین شرط ارتباط و نفوذ قانون بزرگ پذیرش است انسانها را همانطور که هستند بپذیرید نه آنگونه که شما می خواهید. با تسلط بر این آموزشها خواهیم توانست سریعا باعث آرامش و اطمینان دیگران شویم و به افکار و اندیشه های درونی و شخصی دیگران نفوذ کنیم و روی آنها تاثیر بگذاریم. چگونه در بحثها و گفتگوها بر دیگران مسلط شویم و حداقل اجازه ندهیم دیگران هنگام بحث و گفتگو بر ما تسلط یابند. با اطمینان و قدرت سخن بگوییم. (افزایش اعتماد بنفس) همچنین در این مجموعه با قواعد طلایی زبان بدن در ارتباط موثر با دیگران آشنا خواهیم شد که بر روی افراد آثار روانشناسی دارند. مثلا آموزش: اگر با غریبه ای برخورد می کنید که زن است هرگز برخورد اول را از کنار شروع نکنید. بلکه ابتدا در روبرویش بایستید و سپس بتدریج در کنارش قرار گیرید. زنان از غریبه هایی که بی مقدمه و ناگهان در کنارشان می ایستند خوششان نمی آید. مچنین آموزش این روشها در برقراری ارتباط برای فروش بیشتر محصول تاثیر زیادی خواهند گذاشت. تهیه این مجموعه به همه افرادی که به نوعی خواهان برقراری ارتباط موثر با دیگران و یا ایجاد علاقه و نفوذ در دیگران هستند و همچنین مدیران و بازاریابان فروش حتما توصیه می شود. 2 cd
شماره مجوز 85-631497

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش نفوذ در دلها/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش نفوذ در دلها/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 610 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

 دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

استاد دکتر احمد حلت، مدیر مسئول ماهنامهمدیر، در روز سه شنبه ۴ دی ماه ۱۳۸۶ با حضور در دانشگاه آزاد بیرجند به ارایه سمینار بسیار جالبی با عنوان “دیدار با سرنوشت” پرداختند. نخست از شرکت کنندگان در همایش پرسیدند که: “حالتون چطوره؟” و از همه خواستند که پاسخ دهند: “عالیه؟” و این گفته را هم با کف زدن محکم ادا کنند. سپس به شرح پنج کلید موفقیت به ترتیب زیر پرداختند:

۱٫ کلید اول، قدرت و جادوی اندیشه:
استاد با اشاره به این که بایستی همگی تلاش بر این داشته باشیم که با تفکر مثبت زندگی کنیم، عنوان کردند که عادات بد در عرض ۳ هفته رفع می شوند و چنانچه عادات خوب جایگزین عادات بد شده و اعمال نیک استمرار یابند، در وجود انسان ماندگار خواهند شد. همچنین اشاره داشتند که برخی افراد میزان ۳ هفته (یا عدد ۲۱) را کافی نمی دانند و عدد ۴۰ را به جای آن عنوان می کنند، در حالی که عدد ۲۱ برای ترک عادات بد کفایت کرده و عدد ۴۰ ، عدد تثبیت است و مراسمی مانند چله یا چهلم برای مردگان، نشان از تثبیت موضوع دارد. ایشان همچنین درخواست کردند که همین امشب ۵ آرزوی مهم خود را بنویسید و بدانید که اگر مثبت اندیش و مثبت گو باشید، به آرزوهایتان می رسید.

۲٫ کلید دوم، عبارات جادویی:
از عبارات جادویی زیر کمک بگیرید و آنها را قبل از خواب، صبح زود و همیشه به کار ببرید :
- من موفقم .
- قدرتمندم.
- هر روز زیباتر می شوم .
- هر روز پاکتر می شوم.
- از آسمان طلا می بارد.
- هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر می شوم.
- هر لحظه خوش تیپ تر می شوم.
همچنین اشاره داشتند که:
هیچ وقت به دیگران نگویید: “خسته نباشید” بلکه بگویید: “شاداب باشید” و یا بگویید: “خدا قوت”. احساس شادابی داشته باشید و فکر رنجور بودن و پیر شدن را از ذهن خود بزدایید. برخی افراد گمان می کنند که پیر شده اند، در حالی که باید توجه داشته باشید که سن احساسی مهم است نه سن مندرج در شناسنامه، به طوری که بسیار دیده شده که روحیه برخی از سالمندان بسیار شاداب و پر انرژی است. خانمی را می شناسم که تومور مغزی خود را با عبارات مثبت درمان کرد به طوری که پزشک پس از گرفتن عکس رادیولوژی از سر او و اظهار این مطلب که وی تومور مغزی دارد از او خواست یک سلسله درمان را پشت سر گذاشته و سپس دوباره به پزشک مراجعه کند. آن خانم در مدتی که پزشک برایش تعیین کرده بود، فقط به عبارات جادویی متوسل شد و جالب اینجاست که وقتی دکتر معالج او را مجدداً تحت معاینه قرار داد، نشانی از تومور مغزی در او ندید. به یاد داشته باشید که عبارات جادویی ۳ شرط دارند:
الف) مثبت باشند (عباراتی همچون موارد یاد شده بالا)
ب) مربوط به زمان حال باشند نه آینده (مثلاً بگویید: “من موفقم” نه این که: من موفق خواهم شد.)
پ) باور کردنی باشند (قابل وصول بوده و دور از ذهن نباشند.)

۳٫ کلید سوم، معیارهای خود را بالا ببرید:
همین امشب هر چه درآمد دارید، آن را دو برابر کنید و بر روی کاغذ بنویسید. اگر ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارید، بنویسید: “درآمد ماهیانه من یک میلیون تومان است”.
می پرسید چگونه؟ در پاسخ همواره به خود بگویید که: “باید راهی باشد، باید راهی باشد، و باید راهی باشد”
توجه داشته باشید که ما نردبان موفقیت یا پلکان موفقیت داریم نه آسانسور موفقیت. بیراهه موفقیت هم وجود دارد ولی در آن منطق و عقل حاکم نیست و ۱۰۰ درصد کلک است. پس معیارهای خود را پلکانی بالا ببرید. فعلاً درآمد خود را ۲ برابر کنید و وقتی به آن رسیدید، بعد درآمد بیشتر را مد نظر قرار دهید. در مطالعه کردن و خواندن هم همینطور است. کم کم میزان مطالعه کردن خود را افزایش دهید. من یک راننده تاکسی می شناختم که از درآمد کم خود شکوه داشت. از او خواستم درآمد خود را ۲ برابر کند. ابتدا برایش امری محال می نمود و عنوان می کرد که با داشتن درآمدی حداکثر ۱۵ هزار تومان در روز و ماهی ۴۵۰ هزار تومان، چگونه می تواند ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان درآمد کسب کند! جالب اینجاست که یک روز به من گفت که درآمد ماهیانه اش ۵ میلیون تومان است. من هم اگر جای آن راننده تاکسی بودم، از انجام کارهای زیر ابایی نداشتم:
- در ماشین را برای مشتری باز می کردم.
- لباس فرم می پوشیدم.
- نقشه شهر را درون تاکسی می گذاشتم.
- روزنامه و مجله هم در تاکسی قرار می دادم.
- داخل ماشین حرف نمی زدم.
- با عشق و علاقه و سر ساعت دنبال مسافر می رفتم.
- چند شاخه گل هم داخل ماشین می گذاشتم.

هر پرسشی از خدا دارید، امشب قبل از خواب بپرسید. او قطعاً به شما پاسخ می دهد. اگر دوستی از شما تقاضای پول کرد و نتوانستید به او پول قرض بدهید، نگویید: پول ندارم. بگویید: “متأسفم که نمی توانم کمکت کنم”. در همایشی که در شرکت فولاد اهواز داشتم و مراحل ذوب فولاد را مشاهده می کردم، دیدم که با ذوب کردن و سرد کردن فولاد، آن را آبدیده می کنند و هر چه این کار را بیشتر انجام می دهند، فلز قوی تر می شود. شما هم در مسایل زندگی آبدیده شده و قوی و قلدر می شوید. در کلمه “مشکلات”، “م” را حذف کنید تا مشکلات تبدیل شوند به “شکلات”. هر کس در برابر مسایل زندگی، بگوید خدایا چرا من دچار این مشکل شده ام؟ کفر گفته. بگویید : “خدایا سپاسگزارم از نعمتهایت”. به یاد داشته باشید که احمد حلت در خانواده ای با ۷ تا ۸ برادر و خواهر زندگی کرده و دارای پدری کارگر و مادری روستایی بوده است. اگر غذای خوب نخورده و لباس خوب نپوشیده، در عوض برایش هزینه آموزش صرف شده است. طاقت رنج را در خود بیشتر کنید و معیارها را بالا ببرید. در همین شهر بیرجند صدها فرصت شغلی وجود دارد. دنبالش بروید. کار سخت است ولی مزه می دهد و لذت دارد. نگویید: امکانات نیست و من پارتی ندارم. خداوند پارتی شماست. در قالب تعاونی ها اقدام به حرکت و تلاش کنید. طولانی ترین راه ها با قدم اول شروع می شود. از خداوند بپرسید: “خداوندا چه خدمتی می توانم به مردم کشورم بکنم؟”. از مسایل زندگی گله نکنید. ارتباط خود را با خانواده بهتر کنید. برخی فکر می کنند همسرشان مناسب نیست و به فکر جدایی می افتند. توجه داشته باشید که مردها از کره مریخ آمده اند و زن ها از کره ونوس، و قرار است در کره زمین با هم زندگی کنند. با سختی های زندگی کنار بیایید. آدم های باهوش به جدایی فکر نمی کنند. مزه زندگی به چالش های آن است. زن ها دوست دارند در خانه دیده و شنیده شوند. دوست دارند اگر تغییری در چهره می دهند، شما مردها متوجه شوید. اگر زن و مردی ۲۰ دقیقه در شبانه روز با هم حرف بزنند و به هم نگاه کنند، زندگیشان پابرجا خواهد ماند. معیارهای خود را بالا ببرید. توانایی خود را بالا ببرید و با قلدری با مشکلات مبارزه کنید. تمام مردان دوست دارند تکیه گاه باشند و زن ها باید این موقعیت را در آنها تقویت کرده و آنان را مورد تشویق قرار دهند. زنها هم دوست دارند بدانند برای چه مورد توجه مردها هستند. وقتی مردها دلیل آن را به زبان بیاورند، زن ها می دانند که دیده شده اند. پس به جای “مشکل” بگویید: “مسئله” و نیز به جای “معتاد” بگویید “وابسته”. اگر خدای ناکرده فردی از شما در خانواده خود، مردی وابسته دارد، سعی کند با کم کردن ماده مصرفی به طور تدریجی بیماری را در شوهرش از بین ببرد.

۴٫ کلید چهارم، یا اولین باشید یا بهترین (The First or the Best):
سعی کنید در کارها اگر مدل بر می دارید، چیزی هم به آن اضافه کنید. خلاقیت خود را به خدمت بگیرید و از روش توفان فکری یا یورش فکری بهره بگیرید. توفان فکری بدین صورت است که با حضور چند تن از دوستان خود در جلسه ای می نشینید و فردی را مأمور نوشتن افکار جمع می کنید. به مدت ۷ دقیقه هر فکری که به ذهن هر کس برای حل مسئله می رسد، آن را بیان کرده و سریعاً توسط منشی نوشته می شود. بعد از ۷ دقیقه، موارد غیر منطقی را خط می زنید و در خصوص سایر موارد فکر می کنید. یک هفته تا ۱۰ روز روش یورش فکری را به کار ببندید تا اولین شوید. سعی کنید اتاق فکر درست کنید. مثالی می زنم از چگونگی اول شدن در شغلی مثل قصابی. فرض کنید یک قصاب با فروش هر ۲ کیلوگرم گوشت، ۱۰۰ گرم اضافه هم برای مشتری بگذارد و به او نشان دهد که این ۱۰۰ گرم را برای بچه هایش اضافه می گذارد. در ظاهر قضیه، این قصاب در فروش هر ۲ کیلوگرم گوشت، ۱۰۰ گرم ضرر می کند ولی در واقع چنین نیست، زیرا مشتری نه تنها به سراغ قصاب دیگری نخواهد رفت بلکه برای این قصاب مشتری های بیشتری خواهد آورد و درآمد وی را افزایش خواهد داد. من یک روز در جمع خانواده از همسرم خواستم سر من داد بزند و یا با من بلند صحبت کند تا بدین وسیله دخترم اعتماد به نفس پیدا کند. وقتی در بحث های خانوادگی حق با من است، سعی می کنم با پذیرش اشتباه خود، همسرم را برنده اعلام کنم. او برنده می شود و پس از آن به من مهر و محبت می ورزد. پس در واقع من هم برنده شده ام و اول شده ام. یک روز به بانک رفتم و تقاضای وام کردم. رئیس بانک گفت: “مگر مشکل داری که وام می خواهی؟” گفتم: “خیر. وضع من عالی است. از آسمان برایم طلا می بارد. فقط می خواهم وضعیت خود را باز هم بهتر کنم”. رئیس بانک اعتراف کرد که در طول مدت ۲۸ سال خدمتش در بانک، من اولین مشتری اش بوده ام که با تفکر مثبت با او برخورد کرده ام. پس می توان اولین شد.

۵٫ کلید پنجم، قدرت باور و ایمان خود را بالا ببرید:
من در زمانی بحران تلخ عاطفی داشتم. ۱۱ ماه روزه گرفته و گوشت حرام بدنم را آب کردم. ۲۷ کیلوگرم وزن کم کردم. پدرم به من یاد داده بود که عبارت “ایاک نعبد و ایاک نستعین” را صد بار تکرار کنم. وقتی به مفهوم آن فکر می کردم که “خدایا تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم” انرژی حاصل از آن برایم معجزه کرد. با عشق بسیار و تکرار آن عبارت، زندگیم تغییر کرد. این گونه عبارات را تکرار کنید تا شاهد موفقیت های بیشتر باشید. قدرت ایمان یعنی این که من به ناموس کسی نگاه نمی کنم زیرا می ترسم به ناموسم نگاه کنند. مطمئن باش که اگر از کوچه یار کسی بگذری، از کوچه یارت گذر می کنند. من سعی کرده ام زندگی کسی را خراب نکنم – به کسی حسودی نکنم – جاسوس بازی نکنم – نامردی نکنم – نان کسی را آجر نکنم، زیرا باید تاوان بدهم. نجیب بودن و با معرفت بودن بسیار مهم است. درنیایش ها با خداوند حتماً فارسی هم حرف بزنید. در نمازها سجده طولانی داشته باشید. خوشبختانه در بیرجند ورزش یوگا انجام می شود. این ورزش خوب را انجام دهید. سجده به انرژی شما کمک کرده و جریان خون بدن را زیاد می کند. و حال یک توجه و خواهش از شما دارم و آن این است که : “با نماز آشتی کنید و با خداوند ارتباط برقرار کنید.”

در اینجا استاد از همگی ما خواستند که به مدت ۱۰ دقیقه مراقبه (Meditation) انجام داده و با خداوند صحبت کنیم و او را صدا زده و خود را بالا ببریم. بنابراین از همه حضار خواستند تا چشم های خود را ببندند و عمود بر صندلی ها بنشینند. ابتدا چند نفس عمیق کشیده سپس کف پاهای خود را بر روی زمین بگذارند و به دنبال آن ابتدا پای راست خود را محکم به زمین چسبانده و سپس آن را شل کنند. سپس عضلات مچ و ران پای راست را به همین ترتیب محکم و شل کنند. سپس همین کار را در مورد پای چپ و عضلات مچ و ران پای چپ انجام دهند و سپس عضلات شکم و دست های راست و چپ را به همین شیوه منقبض و منبسط نمایند. حال از جمعیت خواستند که تصور کنند در دشتی بزرگ قرار گرفته و می خواهند به سوی خدا بروند و با او صحبت کنند و خواسته هایشان را از او بخواهند. دعا کنند برای خودشان، برای آنان که پارسال در جمع ما بودند و امسال نیستند و برای آنها روشنی بخواهند. از خداوند بخواهند ما را ببخشد تا دوباره زندگی را از نو شروع کنیم و موفق باشیم. همچنین استاد در خلال نیایش با خداوند چندین بار از حضار خواستند که با صدای بلند فریاد بزنند: “خدا. خدا. خدااااا….”
حالت بسیار خوبی به حضار دست داده بود و صدای گریه بسیاری از مردم شنیده می شد به گونه ای که پس از پایان ۱۰ دقیقه وقتی با شمارش معکوس استاد از ۱۰ تا ۱ قرار شد اشک ها از چهره ها سترده شود، دست های بسیاری از مردم با اشک چشم هایشان شستشو داده شد. حالت عرفانی وصف ناپذیری به وجود آمده بود که فقط به صورت زنده و حضور در چنان جمعی می توان آن را درک کرد.

امید است همه ما به موفقیت هایی که خداوند در مسیر زندگی مان قرار داده دست یابیم و همیشه با صدور انرژی های مثبت، خود و اطرافیان را سرشار از موهبت های خدادادی بنماییم.

مطالب بالا، گوشه ای از موضوعات مربوط به NLP می باشد. برای استفاده بیشتر از مطالبی همچون مباحث یاد شده، پیشنهاد می کنم هموطنان عزیز ماهنامه “موفقیت” را مطالعه فرمایند و همچنین در سمینارهای استاد دکتر احمد حلت شرکت فرمایند

شماره مجوز 35-64957

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 594 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

سمینار هفت (7) مسیر معنوی به سوی ناشناختنی استاد احمد حلت/اورجینال

 سمینار هفت (7) مسیر معنوی به سوی ناشناختنی استاد احمد حلت/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


سنگی که تحمل تیشه ندارد تندیسی زیبا نمیشود
به جای انتشار موج منفی عشق جاری سازید


سمینار هفت (7) مسیر معنوی به سوی ناشناختنی استاد احمد حلت


انسان معنوی لبخند را مانند تحفه ای از سوی خداوند به دیگران هدیه می دهد

به جای انتشار امواج منفی ، عشق را جاری سازید

سنگی که تحمل تیشه را ندارد تندیسی زیبا نخواهد شد

در هر حال به نشانه ها دقت کنید که آنها مهری از سوی پروردگادند برای شما

همیشه در هر محفلی با عشق و لبخند وارد شوید

رسالت خود را در این دنیا بیابید و با عشق الهی ،در آن با بهترین باشید یا اولین

وقتی به کسی حسادت کردید ، حتما برای او دعای خیر کنید

با بخشیدن خود و دیگران ، آرامش را به خویش هدیه دهید

انسان معنوی لبخند را مانند تحفه ای از سوی خداوند به دیگران هدیه می دهد

زندگی نامه استاد احمد حلت :

احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.

او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است.
در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است.
استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.


- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .






- اول محصول خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس مبلغ را به مامور پست بدهید



شماره مجوز65-2574255

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 5,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید سمینار هفت (7) مسیر معنوی به سوی ناشناختنی استاد احمد حلت/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار هفت (7) مسیر معنوی به سوی ناشناختنی استاد احمد حلت/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 599 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

مجموعه سخنرانیهای دکتر انوشه/اورجینال

 مجموعه سخنرانیهای دکتر انوشه/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

مجموعه سخنرانیهای دکتر انوشه (روانشناسی)

در موضوعات :
وضعیت فیزیولوژیکی و روان شناختی فرزندان
روابط زن و مرد
روابط دختر و پسر





این مجموعه شامل 3 دی وی دی می باشد

شماره مجوز اثر : 8525-3211

فروشنده: اتساین

قیمت: 8,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه سخنرانیهای دکتر انوشه/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه سخنرانیهای دکتر انوشه/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 632 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

مهره مار/اورجینال

 مهره مار/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

مهره مار
چگونه در نگاه اول محبوب واقع شویم ؟
سمیناری از محمود معظمی


((خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند))
(( مهره مار))
موفقیت های سریع ، درخشان و بی پایان در انتظار شما هستند .
آیا می دانید ؟
اثر اولین برخورد مهمترین عامل ارزیابی دیگران از شما می باشد ؟
در اولین برخورد تنها 30 ثانیه فرصت دارید تا اثر دلخواه را در طرف مقابل خود بگذارید ؟
(این فرصت بین 4 تا 30 در افراد مختلف تغییر می نماید)
اثر اولین برخورد پایدارترین اثری است که در طرف مقابل خود میگذارید ؟
(اثری که برای تغییر و تصحیح آن گاهی می بایست یک عمر وقت صرف کنید .)
آیا شما دوست دارید :
جزو کسانی باشید که پیوسته در اولین نگاه در دیگران بهترین اثر ممکن و فراموش نشدنی را میگذارند ؟
در هر برخوردی افراد بی اختیار مجذوب شما می شوند ؟
در هر جمعی که وارد می شوید بیشترین اثر مثبت را در انان احترام ویژه حاضران را به خود جلب کنید ؟
اگر پاسخ شما به سوالات فوق مثبت است بهتر بدانید :
تحقیقات علمی و روانشناسی نه تنها رموز این هنر ارزنده را اشکار نموده است بلکه محمود معظمی هنرمندانه راه های کسب اموزش اسان این هنر ارزشمند را در سمینار فوق العاده جذاب مهره مار یا چگونه در نگاه اول محبوب واقع شوید ؟ را برایتان روشن و آشکار خواهد ساخت . آموزش مفید و بسیار گرانقیمتی که تا به حال مختص سیاستمداران موفق ، هنر پیشگان و مدیران عالی رتبه شرکتهای بزرگ دنیا بوده است اکنون در اختیار شما است .
خوشبختانه شما می توانید تصمیم بگیرید و این مهارت ارزنده و مفید بشری را در خود بپرورانید و از ان بلافاصله به نفع خود و دیگران استفاده نمایید .
همین الان اقدام کنید
از مرز ترس ، تردید و شک برای همیشه عبور کنید .

مجوز: 155/82062

فروشنده: اتساین

قیمت: 6,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مهره مار/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مهره مار/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 643 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20

سمینار مراقبه و کاهش استرس - استاد احمد حلت 2CD/اورجینال

سمینار مراقبه و کاهش استرس - استاد احمد حلت 2CD/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

سمینار مراقبه و کاهش استرس - استاد احمد حلت 2CD

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک
سمینار مراقبه و کاهش استرس - استاد احمد حلت

شماره مجوز: 155/13296

* بنیانگذار آموزش تکنیکهای موفقیت در ایران و خاور میانه
* بنیانگذار باشگاه خنده در ایران
* کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم
حلت صمیمانه رازهای موفقیت را با شما در میان می گذارد

- سه کلمه جادویی برای رسیدن به آرامش: این نیز بگذرد
- به جای عشق قدرت، قدرت عشق را از خدا بخواهیم تا آرامش در جهان حاکم شود.
- پیوسته مشغول کاری بودن، تعادل داشتن و ذهن اک، از عوامل کاهش استرس است
- به اطرافیانتان عشق نثار کنید تا به آرامش برسید.

* دیگران را ببخشید نه به خاطر این که آنها لایق این بخشش اند، چون شما شایسته آرامشید.

ارسال سریع به سراسر کشور

شماره مجوز52-35612

فروشنده: شایان

قیمت: 6,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید سمینار مراقبه و کاهش استرس - استاد احمد حلت 2CD/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار مراقبه و کاهش استرس - استاد احمد حلت 2CD/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 585 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20